• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    [email protected]
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

tematy pana Z

Zablokowany
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

tematy pana Z

#1 Post autor: skaranie boskie » 14 lip 2018, 18:38

Tak sobie pomyślałem, że fajnie by było rozwinąć tematy poruszane w kolejnych odcinkach dramatu pisanego prze Zdzicha. On sam bywa rzadko, sprawy zaś, o których pisze, żyją własnym życiem, często nabierają zupełnie nowego wydźwięku, aktualizują się, bądź zostają zapomniane.
Na tym subforum - o ile ktokolwiek zechce zabrać głos - możemy pociągnąć dalej dyskusje rozpoczęte w opublikowanych tekstach. Oczywiście nie będę odbierał panu Zdzichowi jego argumentów, postaram się w dyskusjach trzymać stronę Bankiera. Prawdę mówiąc, jego spojrzenie na rzeczywistość trafia do mnie najcelniej.
Zapraszam wszystkich do tego działu. Każdy może tu zajrzeć, poczytać i coś napisać. Z jednym tylko zastrzeżeniem. Jeśli ktoś poczuje się dotknięty napisanymi tu słowami, niech się z nich sam otrzepie, nie zawracając głowy administracji. W końcu do tego działu wchodzimy na własne życzenie i odpowiedzialność. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wpisane wypowiedzi.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
[email protected]

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

tematy pana Z

#2 Post autor: lczerwosz » 15 lip 2018, 12:10

Z drugiego tematu, ale to się łączy.
skaranie boskie pisze:
14 lip 2018, 18:50
Bez urazy, panie Zdzichu, moher z pana i to do kwadratu!
Epitet Moher w ustach Skarania to najpiękniejszy komplement.
A swoją drogą, dlaczego ja to widzę, skoro miało być za zamkniętymi drzwiami.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

tematy pana Z

#3 Post autor: skaranie boskie » 15 lip 2018, 15:31

To forum jest dostępne dla wszystkich, którzy chcą w nim uczestniczyć.
Nie dokonywałem selekcji chętnych, jestem otwarty na dyskusję z każdym.
Regulamin przewiduje taką możliwość.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
[email protected]

Zablokowany

Wróć do „TEMATY PANA Z...”