• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    [email protected]
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Zemsta (drabble)

Wszystko, co wydaje się za krótkie...
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mchuszmer
Posty: 866
Rejestracja: 26 paź 2015, 21:15

Zemsta (drabble)

#1 Post autor: Mchuszmer » 29 paź 2023, 14:31

Zza kamiennych wrót dobiegają wrzaski.

- To już nie chodzi o to, że Piekło przestało funkcjonować! My po prostu wszyscy zamarzniemy! Barkalas! Gadaj prawdę o tym barachle.
- Wasza Rozwiązłość, powtarzam, kocioł c.o. zakupiliśmy od Nieba, to zaadaptowany archanioł. Może jednak sabotaż? Przecież oni mrożą nadwyżki dusz w stratosferze...
- Fartowne dusze. Nie zaczynaj ze spiskami. Myśl! Jakim cudem zaczął mrozić, zamiast grzać!? Jest nie do zatrzymania. Mamy poniżej zera...
- Spalanie potępionych w maszynie dało odwrotny skutek, chociaż wszystko robimy tak samo...
- Czyżby! A ten nowy program? Redukcji...?
- Pogańskich reliktów antropomorficznych.
- Podaj listę.

Szelesty.
Cisza.


- Kretyni! K t o wpieprzył do pieca Dziadka Mroza!?
mchusz, mchusz.

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16894
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Zemsta (drabble)

#2 Post autor: eka » 29 paź 2023, 16:22

:lol: Kapitalne, Szymon.

Hi, hi... Dziadek Mróz i klapa. Świetny dialog, pomysł, no mega stusłówek.

Dzięki za atak śmiechu :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Awatar użytkownika
Mchuszmer
Posty: 866
Rejestracja: 26 paź 2015, 21:15

Zemsta (drabble)

#3 Post autor: Mchuszmer » 29 paź 2023, 19:24

No to się niezmiernie cieszę:D Dzięki! Jednak romansowałem z prozą, co prawda krótko, ale powrzucam jeszcze parę brzdąców z tego związku.
mchusz, mchusz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „OKRUCHY PROZATORSKIE”