• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    [email protected]
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Przeciw-ciała

Wszystko, co wydaje się za krótkie...
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
e.jot
Posty: 385
Rejestracja: 21 paź 2020, 22:32
Płeć:

Przeciw-ciała

#1 Post autor: e.jot » 10 lis 2020, 10:57

Ostatnio wyszła na jaw moja nadzwyczajna odporność organizmu na choroby (nie dobije się mnie nawet kołkiem osikowym).
Pan doktor mówił długo i mądrze o jakiejś mnogości przeciw-ciał i o immunologii - niewiele z tego rozumiejąc (ten medyczny język) - popadłam w zamyślenie.
Głębokie.

No bo tak...

Skoro moja babcia była Polką i szlachcianką zarazem (raczej zaCHciankową, bo nie ma na to papierów) z białego dworku na Ukrainie (co się akurat zgadza) a dziadek tubylcem z domieszką krwi żydowskiej (w drugim pokoleniu), to już moja mama (rasowa brunetka) była mieszanką wybuchową.
Po niej to mam!

Lecę dalej - po skorzystaniu z oferty first minute (B.P. Gwiazdy Czerwone na Spiczastych Czapkach) osiadła (mikro-malizna) z całą rodzinką na stałe w docelowym miejscu podróży bieżeńców,
i w odpowiednim terminie poślubiła warszawiaka o pszenicznych włosach i błękitnych oczach (bardzo przystojnego, aczkolwiek z trudnym charakterem oraz ubogiego).

I tu wrócę do meritum - jak (z takim rodowodem) mogę nie mieć... tych... tam... przeciw-ciał?!
I co teraz będzie się dziać?!
O matko kochana!

Mam!
Spadkobierców ze strony dziadka odszukać mi trza.
Najlepiej w Uesa, bo tam to dopiero jest namieszane!


PS. Ale kiedy sięgnę jeszcze dalej, i pomyślę o ewentualnym zapatrzeniu się prapraprababci na jakiegoś Francuza - a Francuzi posiadali kolonie w Afryce - który latał wte i wewte za Napoleonem (poprzecznie), o Szwedach (co wzdłużnie), Turkach i Tatarach (co za jasyrem na oślep) - prostują mi się zwoje i parują szare.


Uff...

;)
EM

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Przeciw-ciała

#2 Post autor: eka » 13 lis 2020, 07:17

e.jot pisze:
10 lis 2020, 10:57
I tu wrócę do meritum - jak (z takim rodowodem) mogę nie mieć... tych... tam... przeciw-ciał?!
I co teraz będzie się dziać?!
Przeciwciała a przeciw-ciała, taaa, różnica wielka:)
Na pewno mieszanie się genów robi dobrze populacji. Wpływa na jej sukces cywilizacyjny, vide USA. Kraj zlepieniec narodów, a nawet ras, uznawany za mocarstwo.
Tak że no... pozazdrościć narratorce :)

Awatar użytkownika
e.jot
Posty: 385
Rejestracja: 21 paź 2020, 22:32
Płeć:

Przeciw-ciała

#3 Post autor: e.jot » 13 lis 2020, 08:58

Zazwyczaj wiem o czym piszę, i znajduję czytelny sposób, by to wyrazić.
Dziękuję, eko :kofe:
EM

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Przeciw-ciała

#4 Post autor: eka » 13 lis 2020, 18:27

e.jot pisze:
13 lis 2020, 08:58
Zazwyczaj wiem o czym piszę, i znajduję czytelny sposób, by to wyrazić.
Przecież, Ewo, wyłowieniem różnicy w zapisie (przeciw-ciała) właśnie to potwierdzam:)

Awatar użytkownika
e.jot
Posty: 385
Rejestracja: 21 paź 2020, 22:32
Płeć:

Przeciw-ciała

#5 Post autor: e.jot » 13 lis 2020, 19:45

Oczywiście, Ewo :)
EM

ODPOWIEDZ

Wróć do „OKRUCHY PROZATORSKIE”