• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    [email protected]
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Wspomnienia ze słoika po dżemie

Na pograniczu prozy i wiersza
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Marcin Sztelak
Posty: 5184
Rejestracja: 21 lis 2011, 12:02

Wspomnienia ze słoika po dżemie

#1 Post autor: Marcin Sztelak » 29 wrz 2021, 10:03

Bardzo trudne dzieciństwo dokładnie zapisane w niepamięci i pierwszy blask słońca tańczący refleksami na szkle.
To mógłby być całkiem udany początek, ale za dużo w nim poezji, za mało prawdy. Chociaż jak twierdzą znawcy właśnie o to chodzi, ostatecznie według jednej z teorii papier zniesie wszystko. Jeśli chodzi o prawdę to zazwyczaj jest nudna, gdzieniegdzie tylko poprzetykana odrobiną ekscytacji i szaleństwa. Zresztą cóż może być fascynującego w świecie zamkniętym w szkle, albo niebie z metalu coraz bardziej rdzewiejącym wraz z upływem czasu. Natomiast pod cieniutką warstwą słodyczy ponownie szklane denko piekła.
Lepiej więc wrócić do niepamięci dzieciństwa i nic więcej nie pisać, szczególnie że jeszcze się nie zna liter, nie wspominając o słowach.
Może nawet na szczęście, czyż nie lepiej wpominać, choćby i wyimaginowane tańczące refleksy.

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Wspomnienia ze słoika po dżemie

#2 Post autor: eka » 02 paź 2021, 08:41

Trzeba zerwać śliwki, jeszcze są, byle nie robaczywki, teraz ledwo trzymają się gałązek, i samemu zrobić powidła. To lepsze od dżemu : )
Świetny tytuł!

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Wspomnienia ze słoika po dżemie

#3 Post autor: eka » 17 lut 2022, 17:32

Marcin Sztelak pisze:
29 wrz 2021, 10:03
Lepiej więc wrócić do niepamięci dzieciństwa i nic więcej nie pisać, szczególnie że jeszcze się nie zna liter, nie wspominając o słowach.
Może nawet na szczęście, czyż nie lepiej wpominać, choćby i wyimaginowane tańczące refleksy.
Marcin, kuźwa, Ty tak na serio?!!!
Gdzie jesteś?

:kofe:

ODPOWIEDZ

Wróć do „PROZA POETYCKA”