• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    [email protected]
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Na ratunek

Opowieści pisane prozą - nie powieści
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
mirek13
Posty: 1617
Rejestracja: 18 mar 2017, 19:23

Na ratunek

#31 Post autor: mirek13 » 18 lut 2019, 22:56

Ty tylko tu udowodnić chciałeś, żeś niewinny, nie było terminu, a ja wstawiłem, bo miałem parcie na publikację.
Hola, Alchemiku, nie tędy droga.
Tekst umieściłem idealnie w terminie, na wyraźny wniosek inicjatorki pojedynku.
Gdybyś nie dał dupy, to obydwa byłby u Iczewosza, ukazały jednocześnie i nie byłoby sprawy.
I to jest prawda - spieprzyłeś, a pieklę się ze względu na ordynarną próbę przerzucenia odpowiedzialności na mnie.
Lepiej żebyś w ten sposób nie zabierał głosu, bo jaki jest koń, każdy widzi.
A Marcin tylko zwyczajnie udowodnił Ci napisane publicznie przez Ciebie kłamstwo, że nie było terminu.
W dalszym ciągu będziesz twierdził, że jesteś w porządku, a ja mam parcie na druk? :crach:

szczepantrzeszcz
Posty: 554
Rejestracja: 28 lis 2016, 22:03

Na ratunek

#32 Post autor: szczepantrzeszcz » 24 lut 2019, 13:19

Ubawiłem się niemożebnie. Żałuję, że wczoraj nie poczytałem - poprawiłoby humor po zawodach, ale lepiej późno niż później.

Tekst na poziomie Wielkiego-Andrzeja-Grafomana-Pilipiuka - wiesz Mirku, że bardziej swojego uznania wyartykułować nie potrafię
:)


Ale, jak mawiają, łyżka miodu jest w stanie zepsuć beczkę dziegciu. Dwa drobiazgi znalazłem... ten pierwszy to nie taki drobiazg, jego poprawić warto.

Potajemnie podjeżdżały do Kostii nawet władze obwodu po zakup eliksiru, po spożyciu którego planowali nawet na monotonnym stepie nadwołżańskim
Drugie "nawet" wywalić trzeba.


Niekonsekwencja:
Andriej w nabożnym skupieniu zaczął dolewać go do „Księżycówki”.
a potem
Ręka mu drgnęła i kropla spirytu wpadła do do bimbru.
Rozumiem, że kolejna kropla załatwiła właściwe proporcje, jednak kilka słów warto dodać.

Awatar użytkownika
mirek13
Posty: 1617
Rejestracja: 18 mar 2017, 19:23

Na ratunek

#33 Post autor: mirek13 » 24 lut 2019, 13:53

Ee, Szczepan, moja niechlujność jest już legendarna.
Piszę szybko, bo mi pomysły spieprzają, nie czytam, klikam "dodaj" i po ptokach.
Katastrofalna metodologia.
Tam jest jeszcze więcej takich kwiatków.
Podziękował :beer:

szczepantrzeszcz
Posty: 554
Rejestracja: 28 lis 2016, 22:03

Na ratunek

#34 Post autor: szczepantrzeszcz » 24 lut 2019, 18:15

mirek13 pisze:
24 lut 2019, 13:53
nie czytam, klikam "dodaj" i po ptokach.
K..wa, też bym tak chciał, ale jak czytam swój surowy tekst, często nie jestem w stanie zrozumieć, co napisałem.

Dlaczego na liście emotek nie ma piwa i ponurej gęby? Skomentowałbym przy okazji konkurs w Innsbrucku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „OPOWIADANIA”