• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    [email protected]
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

na marginesie błędu

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

na marginesie błędu

#11 Post autor: skaranie boskie » 12 gru 2019, 22:27

elka pisze:
12 gru 2019, 21:49
Nie wiem dlaczego się poirytowałeś
Trudno to nazwać poirytowaniem.
Po prostu odniosłem to (w swojej imaginacji) do twoich wcześniejszych wypowiedzi, niekoniecznie pod tym wierszem przeczytanych. Wszystkie one pozwoliły mi odnieść wrażenie, że czujesz się na tym portalu prześladowana. Pamiętam twoje utarczki z Eką, w których oskarżałaś ją o różne niecne sprawki, mnie zaś o sekundowanie w nich przeciw Tobie. Pamiętam twoje dawniejsze bytności na ósmym... Zawsze wszystko sprowadzało się do stwierdzenia, że jesteś tutaj prześladowana. Szkoda, że nie za wiarę, bo w takim przypadku nasz portal doczekałby się męczennicy i mógłby aspirować do miana arcybiskupstwa. Naturalnie jedynie wówczas, gdybyś udostępniła mu jakieś relikwie...
Wyluzuj, dziewczyno!
I pamiętaj, że z chwilą publikacji utworu jego autor umiera, pozostaje utwór i to jego dotyczą wszelkie recenzje.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
[email protected]

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

na marginesie błędu

#12 Post autor: skaranie boskie » 12 gru 2019, 23:20

Myślisz, że na przyciągnięcie tu ludzi najlepszy byłby dialog w stylu:

- Och, jaki to piękny wiersz!
- Dziękuję.
- Dostrzegam w nim głębię...
- Tak, wiem, pisałam z głębią...
- Szczególnie trzeci wyraz w ósmym wersie zasługuje na podkreślenie, jest taki wyjątkowy.
- Och! Jakie to cudne, że zauważyłeś. Pisałam go w natchnieniu i jakoś mi tak bezwiednie wyszedł.
- Ale muszę przyznać, że główną zaletą wiersza jest jego ponadczasowość.
- Zgadza się, pisałam go już po północy, bo długo musiałam się zastanawiać nad właściwym doborem słów.
- Och! Jakie to wspaniałe. Dobrze, że mi wyjaśniłaś ten techniczny szczegół. Już byłem w stanie uwierzyć, że natchnienie Cię nie opuszcza nawet we śnie.
- Ależ skądże. To sen mnie opuszcza. Z powodu natchnienia właśnie.
- Mam nadzieję, że świat doceni twój niewątpliwy talent i ogromny wkład pracy i nagrodzi to wszystko Noblem jeszcze w tym tygodniu. Naprawdę na to zasługujesz. Masz przecież taki piękny warkocz... i ta puenta... powalająca. Och! Ach! Jesteś genialna i w ogóle...
ITD... ITP...


Jeśli tak myślisz, to pomyliłaś piętra.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
[email protected]

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

na marginesie błędu

#13 Post autor: skaranie boskie » 13 gru 2019, 18:02

elka pisze:
12 gru 2019, 23:44
ze wstydem przyznaję, że zapomniałam o nim
Bez wstydu przyznaję, że przypomniałem...
elka pisze:
12 gru 2019, 23:44
Można zobaczyć w moich wierszach, że często dziękuję za sugestie i je wprowadzam.
Właśnie podsunąłem ci takową... Możesz wprowadzić. Ale nie musisz, rzecz jasna.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
[email protected]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TRADYCYJNE FORMY RYMOWANE”