• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    [email protected]
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Dziwne skojarzenia patrzącej na obraz Paola Uccella - „Bitwa pod San Romano”

Wiadomość
Autor
Marcin Sztelak
Posty: 5187
Rejestracja: 21 lis 2011, 12:02

Dziwne skojarzenia patrzącej na obraz Paola Uccella - „Bitwa pod San Romano”

#11 Post autor: Marcin Sztelak » 26 sty 2021, 22:39

Być może skojarzenia dziwne za to liryk przedni.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

Dziwne skojarzenia patrzącej na obraz Paola Uccella - „Bitwa pod San Romano”

#12 Post autor: Lucile » 27 sty 2021, 19:39

Bardzo dziękuję, Marcinie, to tekst z gatunku, które - na swój użytek - nazywam perypatetycznymi, bowiem o tym co mnie poruszyło, zatrzymało, zachwyciło (a nawet utkwiło "drzazgą") lubię rozmyślać i analizować podczas spacerów, a jak jeszcze ułożą się w jakąś sensowną frazę, to nic tylko… nie zaniedbywać przechadzek.

Pozdrawiam
L
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


[email protected]

ODPOWIEDZ

Wróć do „WIERSZE BIAŁE I WOLNE”