• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    [email protected]
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

*** (radosny huk wystrzału)

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

*** (radosny huk wystrzału)

#11 Post autor: Lucile » 15 sty 2021, 10:24

Nie mam z tym problemu, spierać się z Tobą, Ewo, nie będę - zapewne wiesz lepiej, nawet zadałaś sobie trud z przytoczeniem stosownego odnośnika. Bardzo dziękuję. Nieśmiało tylko zaznaczę, że to miał być wiersz (nawet, jeżeli ja w stosunku do swoich poetyckich prób, zazwyczaj mówię - tekst), a więc (tak przypuszczam - ponownie nieśmiało), taki tekst ma prawo rządzić się nieco odmiennymi prawami niż proza. Tym bardziej, że pozbawiony został interpunkcji (a może okaleczony?). Wydawało mi się, że czytając, wystarczy w odpowiednim miejscu zatrzymać się na chwilę, postawić przecinek, a nawet kropkę i już jest jasność. Można by też wstawić tam spójnik „ że” i też… kawa na ławę.

Wdzięczna jestem, Ewo, za poświęcony czas i wnikliwe pochylenie się nad tym (a miał być radośnie-prześmiewczo-autoironiczniepatetyczny) tekstem.
I… jak zazwyczaj – nie wyszło. Ot, taki mój los i takie umiejętności. :cha:

Z uśmiechem życzę miłego, radosnego weekendu.
L

Ps. A na mnie czeka Zakopane i - oby - wysokie loty (nie tylko naszych) skoczków narciarskich.
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


[email protected]

Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

*** (radosny huk wystrzału)

#12 Post autor: Lucile » 15 sty 2021, 11:41

Marcin Sztelak pisze:
14 sty 2021, 21:41
tyle rodzajów miłości ilu kochających,
I bardzo dobrze :)
Czy można opisać wszystkie kolory (i ich odcienie) miłości?

Dzięki, Marcinie,
pozdrawiam
L
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


[email protected]

ODPOWIEDZ

Wróć do „WIERSZE BIAŁE I WOLNE”