• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    [email protected]
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Dekalografia

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mchuszmer
Posty: 864
Rejestracja: 26 paź 2015, 21:15

Dekalografia

#11 Post autor: Mchuszmer » 08 sty 2019, 18:43

Zacna ironia, Asie i nawet się uśmiechnąłem :-), chociaż może nie do końca wiem, gdzie ją przyłatać (zwłaszcza, że sam tekst na takie tematy ironizuje). No, może ten akurat wiersz sprawia wrażenie statecznego zadania na pasku inspiracji, ale też jest, jak większość, wykwitem pojedynczym i nie realizuję, jak widać, planów trzydziestoletnich (no i jestem krnąbrnym uczniem) :-) Pozdrawiam :-)
mchusz, mchusz.

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Dekalografia

#12 Post autor: eka » 20 sty 2019, 19:49

Nie martw się, TEN który widzi wszystko, na pewno ma wszystko, a więc doceni takie poczucie humoru.
: )

Awatar użytkownika
Mchuszmer
Posty: 864
Rejestracja: 26 paź 2015, 21:15

Dekalografia

#13 Post autor: Mchuszmer » 26 sty 2019, 14:22

Nie wiem, czym i dlapoczemu bym się martwić miał, ale dziękuję za poczytanie, Ewa :-).
mchusz, mchusz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „WIERSZE BIAŁE I WOLNE”